پیام خونه

افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم

یکی از محبوب ترین افزونه ها در دنیای وردپرس، افزونه Professional Gravity Forms است که به شما در ایجاد فرم های مختلف کمک می کند. گرویتی فرم یا Gravity Form به شما این امکان را می دهد که یک فرم با فیلدهای مورد نیاز ایجاد کنید و آن را در سایت خود قرار دهید.

این افزونه به عنوان یکی از قدرتمندترین افزونه های وردپرس شناخته می شود. این افزونه محبوبیت بالای خود را مدیون ویژگی های شگفت انگیز آن است. Gravity Forms با نسخه های وردپرس سازگار است و قابل پیاده سازی است.

این افزونه به ادمین سایت های مختلف کمک می کند تا در کمترین زمان به ظاهر دلخواه خود برسند و با توجه به نیاز و سلیقه خود و کاربرانشان فرم ایجاد کنند. در واقع افراد می توانند فرم را در این افزونه سفارشی کنند. جاذبه در زمینه ایجاد اشکال مختلف به ما امکانات زیادی می دهد.

استفاده از این افزونه برای هر فردی امکان پذیر است زیرا پنل تنظیمات این افزونه کاملا فارسی است و راست کلیک کنید. این افزونه به کاربران خود اجازه می دهد تا به طور کامل از امکانات آن استفاده کرده و از آن بهره ببرند. در این افزونه می توانیم هر شکلی را با هر نوع محتوایی که دوست داریم با چند کلیک ساده ایجاد کرده و در سایت خود استفاده کنیم.

ویژگی های پلاگین Gravity Farm

در این افزونه می توانید فرم های مختلف با فیلدهای مورد نیاز ایجاد کنید و همچنین مسئولیت انتخاب رنگ فرم بر عهده شماست. به طور کلی، ظاهر فرمی که ایجاد می کنید کاملاً به شما بستگی دارد. یکی از مواردی که باید در فرم های سایت خود به آن توجه زیادی کنیم، فیلدهایی است که می خواهیم در فرم هایی که داریم قرار دهیم.

این افزونه به ما این امکان را می دهد که تمام فیلدها را در فرم طراحی شده خود انتخاب و قرار دهیم. این به این معنی است که ما این امکان را داریم که این ورودی را به طور کامل در فرم های خود شخصی سازی کنیم.

امکان ایجاد فرم ها با رنگ ها و فونت های مختلف

جدا از اینکه باید فرمی با محتوای مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهیم، ظاهر این فرم ها نیز برای کاربران ما بسیار مهم است. داشتن ظاهری بسیار زیبا با هماهنگی رنگی مناسب با سایت نظر کاربران ما را به خود جلب می کند. در این افزونه فرم های ما به انتخاب خودمان رنگی می شوند و می توانیم هر رنگی را برای فرم خود در نظر بگیریم.

این رنگ را می توان با توجه به سایت انتخاب کرد یا سلیقه شخصی ما باشد. یکی دیگر از مواردی که طراحی های ما را زیبا می کند، انتخاب فونت های جذاب و خواندنی است. اینکه می توانیم هر فونتی که دوست داریم برای سایت خود در نظر بگیریم از نقاط قوت این افزونه است.

البته این افزونه به صورت پیش فرض دارای تم هایی با رنگ های مختلف نیز می باشد که می توانیم برای سایت خود استفاده کنیم. با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، می بینیم که امکان شخصی سازی کوچکترین جزئیات را در این افزونه داریم.

اما چیزی که این افزونه را جذاب‌تر می‌کند این است که می‌توانیم تغییراتی که انجام می‌دهیم را همزمان ببینیم و در صورت تمایل آن تغییرات را اعمال کنیم. این موضوع به ما کمک می کند تا فرم ها را اصلاح کنیم و ما را مجبور به تصمیم گیری بهتر در این زمینه می کند.

  • نامحدود فرم بسازید
  • امکان تعیین بازه زمانی برای فرم‌‌ها
  • امکان ساخت فرم‌‌های چند صفحه‌‌ای با گرویتی فرم
  • رسپانسیو

افزونه پیامک گرویتی فرم

شما همچنین ممکن است لذت ببرید

افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس افزونه دیجیتس امکان اشتراک و ورود با شماره موبایل را فراهم می کند. امروزه وب سایت ها و

افزونه پیامک دیجیتس

افزونه پیامک دیجیتس افزونه Digits یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای ارسال کدهای فعال سازی و ورود با

وردپرس چیست

وردپرس چیست؟وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است که امکان طراحی و توسعه سایت و همچنین ایجاد محتوا

لینک کوتاه

https://www.payamkhooneh.ir/?p=1099

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
LinkedIn
Pinterest
Telegram
پیمایش به بالا

مشاوره تلفنی رایگان

Call Now Button